Montag, 2. November 2020

13620-13669

13620

ich hân den list befunden,
der touc für strîtes smerzen.
an lîbe noch an herzen
mac nieman in versêren,
wil er von hinnen kêren

13625

und volgen mînem râte.
dâ von sô lâz in drâte
mit mir strîchen unde varn.
ich sol sîn edel verch bewarn
vor slegen und vor stichen.

13630

schôn unde listeclichen
hân ich funden im ein bat.
ein brunne stêt an einer stat,
zuo dem ich in nû füeren sol.
ich weiz ân allen zwîvel wol,

13635

ob er dar inne wirt gebadet,
daz im kein wâfen denne schadet.
Schyron der rede antwürte bôt.
frouwe, sprach er, im ist nôt
rîlicher arzenîe.

13640

swaz in an wunden vrîe,
daz öugent an im alzehant,
sît daz sîn herze sî gewant
ze nihte wan ze strîte.
daz er bî dirre zîte

13645

mit iuch von hinnen kêre,
daz râte ich unde lêre,
wan ez ist wol der wille mîn.
doch lânt in niht ze lange sîn
ûz mîner meisterschefte,

13650

swenn er an sîner krefte
hât von listen zuo genomen,
sô heizent in her wider komen,
daz ich in aber müeze sehen.
vil sælic friunt, daz sol geschehen,

13655

sprach wider in diu künigîn.
sus liezen si die rede sîn,
die si dô nider leiten.
Schyron der hiez bereiten
des mâles ein unbilde

13660

von manger hande wilde,
dar ûz ein wirtschaft werden mac.
der walt bî sînem steine lac
und stiez an sîne clûse,
dô stuont vor sînem hûse

13665

daz mer gar michel unde grôz,
die beide er alsô vaste nôz,
daz er von ir geræte
vleisch unde vische hæte,
swie rehte dicke er wolte.



13620

Ich kenne einen Zauber,
der vor Kampfes-Schmerzen schützt.
Niemand wird ihn verletzen können, 
weder den Körper noch das Herz,
wenn er von hier weggeht
 
13625

und meinen Rat befolgt.
Also lass ihn zeitig
mit mir fortgehen.
Ich werde seinen herrlichen Leib 
vor Schlägen und Stichen bewahren.
 
13630

Mit Sorgfalt und Umsicht 
habe ich für ihn einen Badeplatz gefunden.
Es gibt eine Stelle mit einem Brunnen.
Dorthin werde ich ihn führen.
Ich weiß ohne jeden Zweifel,
 
13635

dass ihm keine Waffe mehr schaden kann,
wenn er dort ein Bad nimmt.“
Cheiron antwortete ihr:
„Edle Dame, er braucht wahrlich
reichliche Arzneien.
 
13640

Was auch immer ihn frei von Wunden macht, 
das zeigt an ihm sogleich, 
denn sein Herz ist 
zu nichts als Kampf aufgelegt. 
Dass er sogleich
 
13645

mit euch fortgeht,
das will ich euch raten und lehren
und es ist auch mein Wille.
Doch lasst ihn nicht zu lange
meiner Ausbildung fernbleiben,
 
13650

wenn er durch Zauber noch
mehr Kräfte erlangt hat,
so befehlt ihm zurückzukehren,
damit ich ihn sehen kann.“. 
„Seliger Freund, so soll es geschehen“,

13655

sprach die Königin.
So beendeten sie ihr Gespräch
und legten es nieder.
Cheiron ließ 
nun ein unvorstellbares Mahl 

13660

durch viele wunderbare Hände zubereiten,
woraus ein Gastmahl wurde. 
Der Wald grenzte direkt an seine Höhle 
und seine Zuflucht, 
und vor seinem Haus
 
13665

lag das große weite Meer.
Beide, Wald und Meer, machte er sich so sehr zu nutze,
dass er von ihren Vorräten
Fleisch und Fisch hatte,
soviel er wollte.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen