Dienstag, 12. April 2016

4861-4870

doch bin ich sîner wirde geil.
mich dunket daz ein hôhez heil,
daz man im lop und êre birt.‹
der rede antwürte gap der wirt
schôn unde zühteclîche dô:
›war umbe‹, sprach er, ›sît ir vrô
durch sîniu werdeclîchiu dinc?
waz gêt iuch an der jungelinc,
daz ir im alsô günstic sît?‹
›her wirt! ich hab in lange zît

dennoch bin ich darüber glücklich, dass er wertgeschätzt wird.
Es scheint mir ein großes Glück zu sein,
dass man ihm Ansehen und Anerkennung verschafft.‹
Daraufhin antwortete der Wirt
auf diese Worte auf angenehme und anständige Art und Weise:
›Warum‹, sagte er, ›freut ihr euch
über seine ehrenvollen Verhältnisse?
Was hat es mit dem jungen Mann auf sich,
dass ihr ihm so gewogen seit?‹
›Lieber Wirt, ich habe ihn lange

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen