Montag, 29. August 2022

16810-16819

old aber hînaht sterben

dur dich, vil keiserlîchiu maget.

ich was dâ her alsô verzaget,

daz ich nie getorste dir

entsliezen mînes herzen gir

und mîniu tougenlîchiu dinc.

nû bin ich, seneder jungelinc,

von dir sô gar ze tôde wunt,

solt ich verderben tûsent stunt,

ich müeste dir mîn jâmer clagen.


oder aber noch heute sterben,

um deinetwillen, du Mädchen von kaiserlichem Rang.

Ich war bisher so verschüchtert und verzagt,

dass ich mich nie getraut habe,

dir mein tiefstes Begehren zu offenbaren

und das, was ich heimlich denke.

Ich sehnsüchtiger junger Mann, ich bin nun

durch dich so ganz und gar zu Tode verwundet,

müsste ich auch tausendmal zu Grunde gehen,

ich muss dir meinen Jammer und meine Not klagen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen