Mittwoch, 15. März 2017

6761-6770

die wollen edel unde fîn,
daz si mîn eigen müeze sîn
und ich ir ouch ein teil bejage.
swar zuo sich mîn gelinge trage,
mîn heil versuochet wirt zehant.
ich wil dar in daz einlant,
dâ man den wider inne siht.
swaz schaden mir von im geschiht,
den muoz ich lîden unde doln.
ich wil von im den schæper holn

die edle und feine Wolle erobern kann,
dann kann nur ich es sein, dem sie gehören wird;
dann werde ich etwas von ihr erjagen.
Wohin auch immer mein Glück sich aufmacht,
sogleich muss ich Gesundheit und Wohlergehen aufs Spiel setzen. 
Ich will dorthin, zu der Insel,
auf der man den Widder findet.
Ganz egal, auf welche Weise er mir auch schaden mag,
diesen Schaden muss ich erleiden und aushalten.
Ich will von ihm das Vlies holen 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen