Mittwoch, 4. Oktober 2023

18700-18709

swaz ir gebietent, herre, mir,

daz leiste ich gerne sâ zehant.

ist, daz ir in der Kriechen lant

nû wellent kêren, als ir jehent,

sô râte ich wol, daz ir besehent,

daz man sô krefteclîche dar

und alsô witzeclîche var,

daz man mit êren wider kome.

wan ez enwart nie volc sô frome

ze strîte, sô der Kriechen her.


Was auch immer ihr von mir verlangt, Herr,

das will ich sogleich auch tun.

Wenn ihr, wie ihr bekanntgegeben habt,

in das Land der Griechen ziehen wollt,

dann möchte ich den Rat geben, darauf zu achten,

dass man mit einer so großen Streitmacht

dorthin ziehe – und auf kluge Art und Weise –,

dass man mit Ruhm und Ansehen wieder zurückkehrt.

Es war schließlich kein Volk je so tapfer

im Kampf, wie das Volk der Griechen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen