Freitag, 23. Februar 2018

8631-8640

daz ich durch einen vremden man,
des ich nie künde mê gewan,
erzürnen mînen vater muoz.
sol ich verliesen sînen gruoz
und brechen sîn vil hôch gebôt,
daz mac wol sîn der liute spot
und ist ein angestlichez dinc.
waz gât mich an der jungelinc,
daz ich in vor dem tôde ner
und ich den vater mîn verher

dass ich nämlich durch einen fremden Mann,
von dem ich nicht viel weiß,
gezwungen bin, meinen Vater in Zorn zu versetzen.
Muss es so kommen, dass er mich nicht mehr grüßt
und ich seiner so sehr Achtung gebietenden Autorität zuwiderhandle?
Das wird gewiss die Verachtung der Leute heraufbeschwören
und es ist eine fürchterliche Sache.
Was geht mich der Jüngling an,
dass ich ihn vor dem Tod bewahre 
und ich meinem Vater die Wolle entreiße,  

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen